Strona główna
Komunikaty
Kontakt
eduroam
Nawigacja
Informacje dla
Pracowników UMK
Studentów i doktorantów UMK
Gości UMK
Absolwentów UMK
Klientów zewnętrznych
Pomoc i doradztwo
Szukasz pomocy?
Często zadawane pytania
Wnioski
Informacje o
UCI
Statusie usług
Narzędzia
Strony specjalne
Linkujące
Zmiany w linkowanych
Wszystkie strony
Strona
Tekst źródłowy
Historia
Dyskusja
Tekst źródłowy strony Studenci i doktoranci - korzystanie z konta
Z Uczelniane Centrum Informatyczne
=== Zapomniałem hasła - co zrobić? === W przypadku zapomnienia nazwy konta lub hasła należy skorzystać z formularza:<br /> '''[https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ Ustaw nowe hasło]'''. W wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt z Biblioteka Uniwersytecka ul. Gagarina 13, pok. 71 tel. 611-22-05 lub Pracownia Sieci Uczelnianej Collegium Maximum ul. Pl. Rapackiego 1, pok. 206 tel. 611-27-36 === W jaki sposób można zmienić hasło do konta? === Hasło do konta można zmienić poprzez: * [https://www.uci.umk.pl/skrypty/haslo/ zmianę hasła], * [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ ustawienie nowego hasła]. === W jaki sposób można sprawdzić wielkość konta? === Wielkość konta można sprawdzić używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/wielkosckonta/ formularza WWW]. Domyślny limit wielkości konta wynosi:<br /> * 100 MB na pocztę * 10 MB na stronę WWW (50 MB dla organizacji studenckich) W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest zwiększenie tego limitu, po przesłaniu prośby na adres [mailto:psu@uci.umk.pl psu@uci.umk.pl]. === Jak skopiować pliki na konto na serwerze lub pobrać je z niego? === Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronach [[Kopiowanie plików na serwer i pobieranie ich z niego]]. === W jaki sposób można uzyskać dostęp do bazy danych MySQL? === Odpowiedź na to pytanie znajduje się na stronach [[Usługa SQL]]. === W jaki sposób można odzyskać pliki/pocztę z kopii zapasowej? === W przypadku skasowania ważnych plików lub korespondencji, istnieje możliwość ich odzyskania z wykonywanych codziennie kopii zapasowych obejmujących dwa ostatnie tygodnie. W tym celu wystarczy wysłać e-mail na adres [mailto:psu@uci.umk.pl psu@uci.umk.pl] z informacją określającą co należy odzyskać. === Dostęp do sieci bezprzewodowej === W ramach projektu [http://www.eduroam.pl/ eduroam] w budynkach Uniwersytetu Mikołaja Kopernika został udostępniony system swobodnego dostępu do Internetu. Za jego pomocą każdy pracownik i student UMK może uzyskać dostęp do sieci przy pomocy karty bezprzewodowej. Każdy pracownik UMK posiadający konto na jednym z serwerów UMK i dysponujący komputerem z kartą WiFi może korzystać z sieci bezprzewodowej udostępnionej na UMK w ramach projektu [http://www.eduroam.pl/ eduroam]. Informacje dotyczące wyboru [http://eduroam.umk.pl/karty/ zalecanej karty WiFi] oraz opis [http://eduroam.umk.pl/instalacja/ konfiguracji komputera] dostępne są na stronach [http://eduroam.umk.pl/ http://eduroam.umk.pl/]. === Czy z konta pocztowego mogę wysyłać dowolną liczbę wiadomości? === Nie. Jeśli planujesz wysłać powyżej 450 wiadomości w ciągu dnia, skontaktuj się z Pracownią Sieci Uczelnianej (6112736 lub psu@umk.pl). Powodem ograniczenia jest ochrona przed rozsyłaniem spamu.
Wróć do strony
Studenci i doktoranci - korzystanie z konta
.
Widżety
Wanted articles
Brak dostępnych informacji
Who is online?
Nobody is logged in.
Recent Changes
Brak dostępnych informacji