Strona główna
Komunikaty
Kontakt
eduroam
Nawigacja
Informacje dla
Pracowników UMK
Studentów i doktorantów UMK
Gości UMK
Absolwentów UMK
Klientów zewnętrznych
Pomoc i doradztwo
Szukasz pomocy?
Często zadawane pytania
Wnioski
Informacje o
UCI
Statusie usług
Narzędzia
Strony specjalne
Linkujące
Zmiany w linkowanych
Wszystkie strony
Strona
Tekst źródłowy
Historia
Dyskusja
Tekst źródłowy strony Często zadawane pytania (FAQ)
Z Uczelniane Centrum Informatyczne
__toc__ ===Usunąłem stare/duże wiadomości, jednakże nadal mam przekroczony limit konta pocztowego i/lub widzę komunikat "Mailbox over quota"=== W trakcie porządkowania poczty należy uaktywnić opcję "Pokaż usunięte" (po prawej stronie, pod górną belką). W przeciwnym razie listy zaznaczone do usunięcia nie będą widoczne, ale nadal będę pozostawały w skrzynce. Całkowite usunięcie listów następuje dopiero po wybraniu opcji "Wyczyść usunięte". ===Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa.=== * Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: [[Studenci_i_doktoranci_-_zakładanie_konta|Studenci i doktoranci - zakładanie konta]]. * Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ tej strony]. * Jeśli jesteś pracownikiem UMK i chcesz zresetować hasło, skorzystaj ze wskazówek na stronie [[Zapomniane_hasło|Zapomniane hasło]]. ===Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."=== Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem. ===Jestem pracownikiem, czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?=== Nie, wymagane jest przesłanie wniosku ze wszystkimi wymaganymi podpisami i pieczątkami. Więcej szczegółów znajduje się na stronie [[Zakładanie_konta|Zakładanie konta]]. ===Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...=== Administratorzy serwerów UMK '''NIGDY''' nie proszą użytkowników o podanie hasła do konta. Bardzo prosimy zgłaszać każdy tego typu incydent, najłatwiej to zrobić przekazując otrzymaną wiadomość na adres [mailto:spam@umk.pl spam@umk.pl]. ===Nie widzę nowych wiadomości w skrzynce pocztowej.=== * Sprawdź, czy w górnej belce internetowego interfejsu pocztowego włączone jest sortowanie według daty: <div class="imgmargin">[[File:sortowanie.png|center]]</div> Sortowanie można zmienić klikając na tytuł kolumny, według której chcemy sortować wiadomości. * Sprawdź poprawność swoich filtrów, szczególnie czarną listę. Aby to zrobić skorzystaj ze wskazówek na stronie [[Poczta_przez_WWW#Ustawianie_filtrów_pocztowych|Ustawienia filtrów pocztowych]] * Sprawdź, czy limit skrzynki pocztowej nie został przekroczony. Aktualną zajętość skrzynki, wraz z listą największych załączników znajdziesz na [https://www.uci.umk.pl/skrypty/wielkosckonta/ tej stronie]. Więcej porad dotyczących porządkowania poczty znajdziesz na stronie [[Porządkowanie_poczty|Porządkowanie poczty]]. ===W mojej skrzynce widzę mnóstwo spamu. Co mogę z tym zrobić?=== Jeśli wiadomość nie została oznaczona przez nasz system jako spam, przekaż ją na adres [mailto:spam@umk.pl spam@umk.pl], a postaramy się, aby taka sytuacja się już nie powtórzyła.
Wróć do strony
Często zadawane pytania (FAQ)
.
Widżety
Wanted articles
Brak dostępnych informacji
Who is online?
Nobody is logged in.
Recent Changes
Brak dostępnych informacji