Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

m (zamienił w treści „www.uci.umk.pl/skrypty” na „skrypty.uci.umk.pl/skrypty”)
 
Linia 13: Linia 13:
  
 
<h3 class="faq-heading">Jestem pracownikiem, czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?</h3>
 
<h3 class="faq-heading">Jestem pracownikiem, czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?</h3>
Nie, wymagane jest przesłanie wniosku ze wszystkimi wymaganymi podpisami i pieczątkami lub zgłoszenie się osobiście do UCI. Więcej szczegółów znajduje się na stronie [[Zakładanie_konta|Zakładanie konta]].
+
Nie, wymagane jest przesłanie wniosku podpisanego przez właściciela konta lub zgłoszenie się osobiście do UCI z dokumentem tożsamości. Więcej szczegółów znajduje się na stronie [[Zakładanie_konta|Zakładanie konta]].
  
 
<h3 class="faq-heading">Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...</h3>
 
<h3 class="faq-heading">Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...</h3>

Aktualna wersja na dzień 12:21, 28 lis 2013

Widżety

Wanted articles
Who is online?
Recent Changes