Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

m
m
Linia 10: Linia 10:
 
===Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."===
 
===Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."===
 
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.
 
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.
 +
 +
===Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...===
 +
Administratorzy serwerów UMK
  
 
===Nie widzę nowych wiadomości w skrzynce pocztowej.===
 
===Nie widzę nowych wiadomości w skrzynce pocztowej.===

Wersja z 10:44, 18 cze 2013

Widżety

Wanted articles
Who is online?
Recent Changes