Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

m (Jestem pracownikiem, czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?)
Linia 5: Linia 5:
  
 
===Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa.===
 
===Nie mogę zalogować się do poczty i do USOSa. Moje hasło najprawdopodobniej nie działa.===
* Jeśli wystąpiła co najmniej 3 miesięczna w toku nauczania lub od czasu zakończenia minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: [[Studenci_i_doktoranci_-_zakładanie_konta|Studenci i doktoranci - zakładanie konta]].  
+
* Jeśli w toku nauczania wystąpiła przerwa lub od czasu zakończenia studiów minęło więcej czasu niż 3 miesiące, to oznacza że konto zostało usunięte. Konto należy założyć ponownie korzystając z: [[Studenci_i_doktoranci_-_zakładanie_konta|Studenci i doktoranci - zakładanie konta]].  
 
* Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ tej strony].
 
* Jeśli jesteś pewny, że posiadasz status aktywnego studenta, spróbuj zresetować hasło używając [https://www.uci.umk.pl/skrypty/nowehaslo/ tej strony].
 
* Jeśli jesteś pracownikiem UMK i chcesz zresetować hasło, skorzystaj ze wskazówek na stronie [[Zapomniane_hasło|Zapomniane hasło]].
 
* Jeśli jesteś pracownikiem UMK i chcesz zresetować hasło, skorzystaj ze wskazówek na stronie [[Zapomniane_hasło|Zapomniane hasło]].

Wersja z 08:05, 12 lip 2013

Widżety

Wanted articles
Who is online?
Recent Changes