Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

m
m
Linia 11: Linia 11:
 
===Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."===
 
===Podczas zakładania/zmieniania konta widzę komunikat: "Nie znaleziono konta pasującego do podanych danych."===
 
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.
 
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.
 +
 +
===Czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?===
 +
Nie.
  
 
===Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...===
 
===Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...===

Wersja z 09:40, 19 cze 2013

Widżety

Wanted articles
Who is online?
Recent Changes