Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

m
m (Czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?)
Linia 12: Linia 12:
 
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.
 
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie wszystkie dane, szczególną uwagę zwróć na polskie znaki diakrytyczne i wielkość liter. Jeśli masz pewność, że poprawnie wpisujesz wszystkie dane, sprawdź w swoim dziekanacie swój aktualny status studenta - nie możesz założyć konta, jeśli nie jesteś aktywnym studentem.
  
===Czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?===
+
===Jestem pracownikiem, czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?===
Nie.
+
Nie, wymagane jest przesłanie wniosku ze wszystkimi wymaganymi podpisami i pieczątkami. Więcej szczegółów znajduje się na stronie [[Zakładanie_konta|Zakładanie konta]].
  
 
===Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...===
 
===Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...===

Wersja z 09:44, 19 cze 2013

Widżety

Wanted articles
Who is online?
Recent Changes