Często zadawane pytania (FAQ): Różnice pomiędzy wersjami

Z Uczelniane Centrum Informatyczne

m (zgodnie z sugestią Łukasza dodany fragment o przekazywaniu incydentów na spam@umk.pl ;-))
m (Jestem pracownikiem, czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?)
Linia 13: Linia 13:
  
 
===Jestem pracownikiem, czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?===
 
===Jestem pracownikiem, czy mogę zmienić hasło do konta telefonicznie lub mailowo?===
Nie, wymagane jest przesłanie wniosku ze wszystkimi wymaganymi podpisami i pieczątkami. Więcej szczegółów znajduje się na stronie [[Zakładanie_konta|Zakładanie konta]].
+
Nie, wymagane jest przesłanie wniosku ze wszystkimi wymaganymi podpisami i pieczątkami lub zgłoszenie się osobiście do UCI. Więcej szczegółów znajduje się na stronie [[Zakładanie_konta|Zakładanie konta]].
  
 
===Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...===
 
===Dostałem wiadomość proszącą mnie o podanie danych dostępowych do konta (login, hasło) w celu...===

Wersja z 19:37, 24 cze 2013

Widżety

Wanted articles
Who is online?
Recent Changes